понеділок, 31 грудня 2012 р.

Стихи о скрапе /Вірші про скрап

Привіт мої любі!
Хочу в останньому пості цього року привітати всіх вас з Новорічними святами!!!
Нехай Дід Мороз покладе всім нам під ялинку те, що ми найгарячіше бажаємо! 
А всі мрії і бажання, які ми загадаємо в новорічну ніч -
ОБОВ*ЯЗКОВО здійсняться!!!!

Хочу подарувати вам моє маленьке і дитяче творіння)
Ці вірші написалися за 5хвилин і тому як сказав мій чоловік: "Трішки наївні"
Щож я з ним згодна, але все одно хочу з вами ними поділитися!
Чомусь мені здається, що кожна ScrapLady посміхнеться при читанні))
Як кажуть наші браття росіяни: "Не судите строго")))

О Scrapе мечтаем,
Со Scrapом живём.
И только в Scrapе мы
Счастье найдем!!!

Scrap - это счастье,
Scrap - это жизнь,
А счастья в жизни много не бывает,
По этому ScrapShop держись!!!

Влюбиться в Scrap- это прикольно!
Будь ему верен до конца!
Любить же Scrap - это надолго,
А чтоб точнее - НАВСЕГДА!

Бумага, клей, чернила, гессо,
Натирки, высечки, цветы
И дыроколы, трафареты,
И мужу: "Место-Scrap найди!!!"
Об этом помним каждый день мы!
Об этом нам уж не забыть!
Все мысли только о заказе!!!
Все спят, а мы идем творить)

Дякую, що дочитали і буду вдячна вашим коментам!!!
З Новим Роком Scrapової Змії!!!
Цілую і гаряче обіймаю)

1 коментар: